Intuitivní analytika pro telefonní komunikaci se zákazníky
Působiště
Jablunkov
Obor
Informační a komunikační technologie
Jsme malý start-up, za kterým stojí skupina přesvědčených a odhodlaných investorů. Máme také partnera – společnost Software Things – který nám poskytuje vývojářské a servisní služby a aktivně se účastní diskusí týkajících se dalšího vývoje aplikace. Ušli jsme již dlouhou cestu a konečně se můžeme pochlubit hotovým produktem a prvními zákazníky.
Naše řešení na bázi hlasové analýzy umožňuje firmám zvyšovat kvalitu hovorů a získat perfektní přehled o výkonnosti zaměstnanců a uspokojení potřeb zákazníků.
Od dronu k hlasové analýze. I toto je součást příběhu startupu z Jablunkova, Discidius, který s pomocí umělé inteligence a hlasové analýzy dokáže monitorovat hovory a přispět jak k výkonnosti call center, tak ke zlepšení duševního zdraví zaměstnanců. Projekt je už nyní testován na zahraničních trzích a potenciál rozšíření aplikace na další sektory je velký. „Nebýt brán jako číslo, robot. Chceme, aby i manager věděl, jak se operátoři cítí. Pak se zefektivní celý proces,“ popisuje CEO Discidius Erich Sikora.