Pracovní skupina MarKom

šipky
markom | Pracovní skupina MarKom

Základní informace

Potřeba zlepšovat image místa – města Ostravy a Moravskoslezského kraje je společným zájmem všech aktérů ekostystému. Vycházíme jednak ze Strategie MarKom IE MSK, tak zejména strategických dokumentů kraje i města Ostravy. Z hlediska sdílených potřeb vznikla pracovní skupina, platforma MarKom IE MSK, která propojuje marketing a PR veřejné správy, univerzit, firem i startupů. Cílem je koordinovat společné marketingové aktivity a posílit spolupráci mezi všemi zainteresovanými stranami.

Cca 15-25 aktivních členů. Zástupci veřejné správy, univerzit, organizací a firem, kteří jsou odborníky na marketing, komunikaci a PR. Společně chceme dlouhodobě a úspěšně budovat place branding regionu, který má být na co hrdý.

citace
MSIC Zari 2023 11 | Pracovní skupina MarKom

„V Moravskoslezském kraji a zejména inovačním ekosystému se realizuje spousta aktivit i výstupů, které si zaslouží mnohem více pozornosti. Jedná se o výstavní skříň regionu – úspěšné startupy, firmy s dlouholetou tradicí, kvalitní vzdělávání i vědecké zázemí, ale i například zlepšující se životní prostředí díky novým technologiím. To jsou všechno fakta, která se musí více propsat do veřejného prostoru a začít tak pozitivně měnit vnímání regionu. Bez spolupráce se to neobejde, proto je dle mého tato pracovní skupina tak důležitá.“

Petra Vrbová
Marketing Manager IE MSK
Cíl
1740729009847 | Pracovní skupina MarKom

RIS strategický cíl

Vytvořit a posílit reputaci MS kraje jako dynamického inovačního regionu.

Zajímalo by vás více o naší platformě?

Tak se nám ozvěte, společně toho dokážeme víc.